Greetings from Brazil

Forum Forums New users Welcome to antiX Greetings from Brazil

• This topic has 5 replies, 5 voices, and was last updated Mar 17-8:43 pm by felipecardope.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    felipecardope

Hello everybody.

I am felipecardope and I got to know antiX and this forum through marcelocripe.

The marcelocripe helped me to install the antix on the computer through the WhatsApp group. He also showed me this forum and insisted a lot on me to register and see the forum area in Portuguese. I found the PPC topics I managed to install the Brazilian Portuguese translations of libreoffice, firefox and install the trash.

I thank the marcelocripe for helping me and the PPC for creating the tutorials in Portuguese.

I am learning the language in English and for the time being I depend on internet translators.

Greetings

Olá a todos.

Eu sou felipecardope e conheci o antiX e este fórum através do marcelocripe.

O marcelocripe me ajudou a instalar o antix no computador através do grupo de WhatsApp. Ele me mostrou também este fórum e insistiu muito para que eu fizesse o cadastro e ver a área do fórum em idioma português. Eu encontrei os topicos do PPC eu consegui instalar as traduções para português do brasil do libreoffice, firefox e instalar a lixeira.

Agradeço o marcelocripe por me ajudar e o PPC por criar os tutoriais em português.

Eu estou aprendendo o idioma em inglês e por emquanto dependo dos tradutores da internet.

Saudações

Member
    seaken64
    Helpful
    Up
    0

Hello felipecardope. Welcome to antiX! Were glad you found your way here with Marcelocripe.

seaken64

Member
    marcelocripe
    Helpful
    Up
    0

Hello felipecardope,

Welcome to antiX Linux and the forum.

I’m glad I could have helped you install antiX. AntiX has several free and original solutions that we can use without depending on the other operating system that forces people to change computers / notebooks making them obsolete, even if they are working. In addition to that, antiX helps us to combat the unnecessary use of piracy programs.

I recommend you to read these excellent tutorials created by @PPC, you will need to use the internet translator or internet browser to translate from English to Portuguese:

Short essential how-to list for the complete Linux newbie and How-to install applications – 2020 version

When you start a topic or participate with a post, remember to check the option “Notify me of follow-up replies via email”.

You will see that this is a very good place, with many excellent and extremely helpful people. I am very grateful to everyone for everything I learned and learn every day here on the forum.

marcelocripe
    (Original text in Brazilian Portuguese)

———

Olá felipecardope,

Seja muito bem-vindo ao antiX Linux e ao fórum.

Eu fico contente em poder ter te ajudado a instalar o antiX. O antiX possui diversas soluções gratuitas e originais que podemos utilizar sem dependermos do outro sistema operacional que força as pessoas a trocarem de computador/notebook tornando-os obsoletos, mesmo que estejam funcionado. Além de que, o antiX nos ajuda a combater o uso desnecessário de programas piratarias.

Eu recomendo você ler estes excelentes tutorias criados pelo @PPC, você precisará utilizar o tradutor da internet ou do navegador de internet para traduzir do idioma Inglês para o Português:

Short essential how-to list for the complete Linux newbie e How-to install applications – 2020 version

Quando você iniciar algum tópico ou participar com alguma postagem, lembre-se de marcar a opção “Notify me of follow-up replies via email”.

Você verá que aqui é um lugar muito bom, com muitas pessoas excelentes e extremamente prestativas. Eu sou muito grato a todos por tudo que eu aprendi e aprendo todos os dias aqui no fórum.

marcelocripe
    (Texto original em Português do Brasil)

Member
    Xecure
    Helpful
    Up
    0

Welcome to antiX!

If you experience any problems and want to figure them out, ask here in the forum and we will try to help as best we can.

Moderator
    caprea
    Helpful
    Up
    0

Hi felipecardope, welcome to antiX and the forum,
    and like already mentioned if you have any problems or questions, just ask here.

Member
    felipecardope
    Helpful
    Up
    0

Agradeço pelas boas-vindas de todos.

Xecure, obrigado pela ISO antiX-19-legacy-bet2_386-base.iso que você criou.

O marcelocripe postou no tópico https://www.antixforum.com/forums/topic/how-to-use-antix-on-computers-with-a-motherboard-with-sis-or-via-chipset/page/6/#post-55253 o meu computador funcionando com antiX.

Thank you for your welcome.

Xecure, thanks for the ISO antiX-19-legacy-bet2_386-base.iso you created.

Marcelocripe posted in the topic https://www.antixforum.com/forums/topic/how-to-use-antix-on-computers-with-a-motherboard-with-sis-or-via-chipset/page/6/#post-55253 my computer running on antiX.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.