Olá do Brasil

Forum Forums New users Welcome to antiX Olá do Brasil

• This topic has 5 replies, 6 voices, and was last updated Sep 14-7:21 pm by ydek.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    marcosgomes

Hi I’m Marcos Gomes.

I’m starting antiX with the help of marcelocripe and I don’t know anything about Linux.

I don’t know how to write in English and I send the translator’s texts.

marcelocripe posted a topic asking for help installing my HP LaserJet M1132 MFP printer. But so far it doesn’t appear on the forum in Portuguese.

I appreciate who can help me, guiding marcelo or me.

Olá eu sou Marcos Gomes.

Estou iniciando no antiX com ajuda do marcelocripe e não conheço nada de Linux.

Eu não sei escrever em inglês e envio os textos do tradutor.

O marcelocripe postou um tópico pedindo ajuda na instalação da minha impressora HP LaserJet M1132 MFP. Mas até agora não aparece no fórum em Português.

Eu agradeço quem puder me ajudar, orientando o marcelo ou eu.

Forum Admin
    anticapitalista
    Helpful
    Up
    0

Welcome – https://www.antixforum.com/forums/topic/instalacao-da-impressora-hp-laserjet-m1132-mfp/

Philosophers have interpreted the world in many ways; the point is to change it.

antiX with runit - leaner and meaner.

Member
    marcelocripe
    Helpful
    Up
    0

Thank you anticapitalista for removing my post from the spam box.

Marcos, welcome to antiX Linux and the forum.

I’m glad you decided to join the forum. This forum is an inexhaustible source of knowledge and it is possible to learn a lot from the teachers and teachers here on the forum. In addition to the topics and tutorials in the area in Portuguese, the PPC manual that I adapted for our pt-BR that you have available in your Documents folder and online https://archive.org/details/manual-do-antix -by-ppc-pt-e-pt-br, there are still these excellent tutorials created by PPC that need to be translated with the help of the translator built into the web browser:

Short essential how-to list for the complete Linux newbie and How-to install applications – 2020 version.

I also don’t know how to write in English and I send my texts translated by the internet translator in different areas of the Portuguese language area.

When you start a thread or participate with a post, remember to check the option “Notify me of follow-up replies via email”, by checking this option, you will receive a message in your inbox whenever there are replies from the topic in question.

marcelocripe
    (Original text in Brazilian Portuguese)

– – – – –

Obrigado, anticapitalista por retirar a minha postagem da caixa de spam.

Marcos, seja muito bem-vindo ao antiX Linux e ao fórum.

Eu fico contente que você resolveu fazer parte do fórum. Este fórum é uma fonte inesgotável de conhecimento e é possível aprender muito com os professores e mestres daqui do fórum. Além dos tópicos e tutoriais da área em Português, do manual do PPC que eu adaptei para o nosso pt-BR que você tem disponível na sua pasta Documentos e on-line https://archive.org/details/manual-do-antix-por-ppc-pt-e-pt-br, ainda tem estes excelentes tutoriais criados pelo PPC que é preciso ser traduzido com a ajuda do tradutor embutido no navegador de internet:

Short essential how-to list for the complete Linux newbie e How-to install applications – 2020 version.

Eu também não sei escrever em inglês e envio os meus textos traduzidos pelo tradutor da internet nas áreas diferentes da área em idioma Português.

Quando você iniciar algum tópico ou participar com alguma postagem, lembre-se de marcar a opção “Notify me of follow-up replies via email”, marcando esta opção, você receberá uma mensagem na sua caixa de e-mail sempre que houver respostas do tópico em questão.

marcelocripe
    (Texto original em Português do Brasil)

Member
    felipecardope
    Helpful
    Up
    0

Olá Marcos Gomes, seja bem-vindo ao antix

Member
    Matheus
    Helpful
    Up
    0

Olá, Marcos. Seja bem-vindo.

O pessoal aqui é bem engajado e disposto à ajudar. Também vim através do Marcelo.

Abraços.

Member
    ydek
    Helpful
    Up
    0

Olá Marcos,
    Seja bem-vindo ao Fórum.
    Aqui sempre terá ajuda.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.